Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Οι ποινές για Μάκο και Καφέ

Ποια ματς των πλέι οφ θα χάσουν

Επτά κίτρινες κάρτες συμπλήρωσαν οι Γρηγόρης Μάκος και Παντελής Καφές, στο παιχνίδι της Κυριακής με τον Ολυμπιακό...



Ο πρώτος θα εκτίσει τις δύο αγωνιστικές της ποινής του στο προσεχές ματς της 3ης αγωνιστικής των πλέι οφ ΑΕΚ-Άρης και στο παιχνίδι της τελευταίας αγωνιστικής ΑΕΚ-Ολυμπιακός, ενώ ο Καφές θα εκτίσει την ποινή του στους εκτός έδρας αγώνες της 4ης και 5ης αγωνιστικής, με Άρη και ΠΑΟΚ αντίστοιχα.
(sportdog)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου