Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Η Ρογκόφσκα θέλει νέο ατομικό ρεκόρ και μετάλλιο στη Βαρκελώνη

Στην ιστοσελίδα της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας στίβου μίλησε η Άννα Ρογκόφσκα, παγκόσμια πρωταθλήτρια του επί κοντώ πέρυσι τον Αύγουστο στο Βερολίνο. Όπως δήλωσε η...



Πολωνή αθλήτρια, μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Παγκόσμιο κατάλαβε ότι είναι ικανή να εκπληρώσει τα όνειρά της, αλλά χρειάζεται σκληρή δουλειά και πίστη στον εαυτό της.

«Ακούγοντας πάνω στο βάθρο τον εθνικό ύμνο της Πολωνίας αισθάνθηκα εξαιρετικά ευχαριστημένη. Η κατάκτηση της πρώτης θέσης δεν άλλαξε σημαντικά τη ζωή μου. Συνεχίζω να έχω τον ίδιο προπονητή, τον ίδιο σύζυγο και διαμέρισμα. Αγόρασα καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά αυτό το είχα σχεδιάσει πριν το Παγκόσμιο, και σίγουρα έγινα πιο δημοφιλής. Δέχθηκα πολλές προτάσεις για εμφανίσεις σε τηλεοπτικά σόου και σε ένα από αυτά ήθελαν να τραγουδήσω, αλλά αρνήθηκα επειδή δεν μπορώ να τραγουδήσω», είπε ο Ρογκόφσκα.

Μετά το Παγκόσμιο του Βερολίνου πήγε για τρεις εβδομάδες διακοπών στην Αίγυπτο, όπου έκανε και τις πρώτες σκέψεις της για νέο ατομικό ρεκόρ την περίοδο του 2010, ενώ τόνισε ότι δεν αισθάνεται μειονεκτικά επειδή ως επικοντίστρια δεν ασχολήθηκε στο παρελθόν με τη γυμναστική, αφού με σκληρή δουλειά μπορεί να τα καταφέρει. Αντίθετα πιστεύει ότι τα εμπόδια με τα οποία έχει ασχοληθεί παλαιότερα, έχουν παίξει θετικό ρόλο στην καριέρα της. «Ακόμη χρησιμοποιώ τα εμπόδια στην προετοιμασία μου επειδή με βοηθούν αρκετά και μου αρέσει να παρακολουθώ αγώνες από την τηλεόραση. Εκτιμώ πολύ τη Λόλο Τζόουνς που αυτή τη στιγμή είναι η καλύτερη στα υψηλά εμπόδια».

«Στόχος μου είναι να καταρρίψω το ατομικό μου ρεκόρ που πέτυχα πριν από 5 χρόνια. Θέλω να ξεπεράσω τα 4.83μ, πιστεύω ότι είναι καιρός να τα καταφέρω και να περάσω φέτος τα 4.90μ. Αισθάνομαι αρκετά δυνατή για μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό της Βαρκελώνης. Ελπίζω να είμαι καλή, αλλά και τυχερή, για να κερδίσω μία θέση στο βάθρο των νικητριών, αφού το Ευρωπαϊκό είναι και η μοναδική διοργάνωση που δεν έχω πάρει μετάλλιο. Το χειμώνα προετοιμάστηκα στη Γερμανία, η οποία διαθέτει εξαιρετικές εγκαταστάσεις για το επί κοντώ, ενώ έχω αλλάξει και τα κοντάρια που αγωνίζομαι», επισήμανε η Ρογκόφσκα.

Σε ερώτηση για τη μεγάλη της αντίπαλο και κορυφαία επικοντίστρια όλων των εποχών, Γελένα Ισινμπάγιεβα, είπε: «Πριν το Παγκόσμιο κλειστού στη Ντόχα η Γελένα έδειχνε σε καλή κατάσταση και ότι μπορούσε να κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο. Την ημέρα του τελικού, όμως, υπερέβη μόνο τα 4.60μ. Είναι η μοναδική γυναίκα που έχει την ικανότητα να περνά τα 5.00μ κι έτσι όταν δεν κερδίζει αυτό αποτελεί έκπληξη. Αλλά αυτός είναι ο αθλητισμός. Είναι δύσκολο να διατηρηθείς στην κορυφή για μεγάλο χρονικό διάστημα και η Γελένα ήταν η καλύτερη για πολλά χρόνια, όπου κέρδισε τα πάντα. Είμαι σίγουρη ότι αφού ξεκουραστεί θα επανέλθει σε καλή κατάσταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου