Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Νέα συλλαλητήρια στην Ομόνοια και το Σύνταγμα το απόγευμα

Φωνές στη Marfin

Νέα συλλαλητήρια στην Ομόνοια και το Σύνταγμα θα πραγματοποιηθούν σήμερα το απόγευμα. Συγκεκριμένα, στις 18:00 η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Βουλή, ενώ την ίδια ώρα στην...




πλατεία Ομονοίας θα πραγματοποιήσει συγκέντρωση το ΠΑΜΕ.

Παράλληλα, σήμερα Πέμπτη πραγματοποιούν 24ωρη απεργία οι εργαζόμενοι στους δήμους (ΠΟΕ-ΟΤΑ), ενώ κλειστά θα μείνουν για δύο ημέρες τα φαρμακεία, με αφορμή τις αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση στο επάγγελμα των φαρμακοποιών.

Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν σήμερα τα δημόσια νοσοκομεία, λόγω της τρίωρης στάσης εργασίας (12 μ.μ. - 3 μ.μ.) των νοσοκομειακών γιατρών.

«Μας εκβιάζουν»

Σε ανακοίνωσή της η ΟΤΟΕ προκήρυξε νέα 24ωρη απεργία για σήμερα, αν και αρκετά υποκαταστήματα τραπεζών είναι ανοιχτά, για το θάνατο των τριών τραπεζικών.

«Οι ηθικοί αυτουργοί, όμως, πρέπει να αναζητηθούν στην ασκούμενη πολιτική, στην επιχειρησιακή στάση της αστυνομίας αλλά και στις Διοικήσεις των Τραπεζών που με την εκβιαστική τους πρακτική εμποδίζουν τη συμμετοχή των εργαζομένων στις κινητοποιήσεις και με την ανευθυνότητά τους δεν λαμβάνουν έγκαιρα όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, για να προστατευθούν οι ανθρώπινες ζωές των εργαζομένων και των πολιτών στα τραπεζικά καταστήματα, που αποτελούν γνώριμους και διαχρονικούς στόχους σε όλη την διαδρομή που ακολουθούν κάθε φορά οι εργατικές πορείες και οι διαδηλώσεις», αναφέρει η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Τραπεζοϋπαλληλικών Οργανώσεων Ελλάδος.


Φωνές στη Marfin

Μόλις έγινε γνωστό χθες το μεσημέρι (λίγο μετά τις 3 μ.μ.) ότι στο υποκατάστημα της Μarfin στην οδό Σταδίου τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, ο κόσμος άρχισε να συγκεντρώνεται μαζικά στον τόπο της τραγωδίας.

Η ένταση αυξανόταν και κορυφώθηκε μόλις έκανε την εμφάνισή του το αφεντικό της Μarfin και εκ των μεγαλομετόχων της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Ανδρέας Βγενόπουλος.

Συνοδευόμενος από ισχυρή αστυνομική δύναμη δέχτηκε φραστική επίθεση περίπου 20 λεπτά μετά τις 5 μ.μ. από το συγκεντρωμένο πλήθος.

Ο Ανδρέας Βγενόπουλος κατάφερε να αποχωρήσει με τη βοήθεια της αστυνομίας. «Να τος, να τος, ο πρωθυπουργός», φώναζε ειρωνικά το πλήθος.

Από το περιβάλλον του ειπώθηκε ότι ο ίδιος μετέβη στο υποκατάστημα διότι δεν επιτρεπόταν να μεταφερθούν οι σοροί από την αστυνομία.

Εργαζόμενοι στην τράπεζα, μέσα σε άλλα, κατήγγειλαν ότι υποχρεώθηκαν να δουλέψουν -παρά την απεργία- κάτι που αναφέρεται και σε επιστολή εργαζομένου του υποκαταστήματος που έγινε η τραγωδία.

«Θάνατος από ασφυξία»

Στην πρώτη αυτοψία στο κτίριο της τράπεζας όπου βρέθηκαν οι τρεις νεκροί πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα από τον ιατροδικαστή, Φίλιππο Κουτσάφτη.

Ο κ. Κουτσάφτης, μόλις έφυγε από την τράπεζα, δήλωσε: «Βρέθηκαν τρία άτομα, δύο γυναίκες, ένας άνδρας. Η μία γυναίκα προσπάθησε να πάει προς το μπαλκόνι, ο άνδρας κατέβαινε τις σκάλες και η τρίτη παγιδεύτηκε σε ένα πατάρι στον τελευταίο όροφο. Δεν φέρουν εγκαύματα, πέθαναν από ασφυξία, εισέπνευσαν τοξικά αέρια και καπνό. Πρόκειται για ασφυκτικό θάνατο. Οι δύο γυναίκες είναι νεαρής ηλικίας».

Ο κ. Κουτσάφτης τόνισε ότι δεν μπορεί να επιβεβαιώσει αν η μία γυναίκα ήταν έγκυος και πρόσθεσε ότι αυτό θα διευκρινιστεί αύριο.
(sportdog)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου