Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Παπαλουκάς: "Δεν υπάρχουν λόγια..."

"Σοκαρισμένος"

Την συμπαράστασή του στις οικογένειες των ανθρώπων, που βρήκαν τραγικό θάνατο στις χθεσινές απεργιακές κινητοποιήσεις στην Αθήνα, εκφράζει ο Θοδωρής Παπαλουκάς...




ευχαριστώντας παράλληλα τον κόσμο του Ολυμπιακού για την μαζική έλευσή του στο Παρίσι.

Αναλυτικά τα όσα έγραψε ο διεθνής γκαρντ των Πειραιωτών στο blog του:

"Γεια χαρά σε όλους,

Βρισκόμαστε από το απόγευμα της Τρίτης στο Παρίσι, αλλά ουσιαστικά από χθες ξεκινήσαμε να μετράμε αντίστροφα για τον αυριανό ημιτελικό με την Παρτιζάν, με την πρώτη προπόνηση επί γαλλικού εδάφους.

Δυστυχώς παρακολουθήσαμε από τη γαλλική τηλεόραση τα τραγικά γεγονότα που έγιναν στην Αθήνα χθες το μεσημέρι και είμαστε όλοι σοκαρισμένοι. Σε τέτοιες ώρες δεν υπάρχουν αρκετά λόγια παρηγοριάς και συμπόνοιας για τις οικογένειες που θρηνούν. Οι εικόνες που είδαμε δύσκολα βγαίνουν από το μυαλό, αλλά συνεχίζουμε να προετοιμαζόμαστε για την αναμέτρηση με τους Σέρβους.

Αυτό είναι το 8ο συνεχόμενο φάιναλ φορ της καριέρας μου και νιώθω ευλογημένος που είμαι υγιής και μπορώ να μετρώ τόσες συμμετοχές. Βεβαίως και δεν υπάρχει σύγκριση με το πρώτο μου φάιναλ φορ, το 2003, αλλά είναι πάντα μία ξεχωριστή στιγμή την οποία πλέον προσεγγίζω σαν άλλον έναν αγώνα για την Ευρωλίγκα, μακριά από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Η ομάδα είναι πιο έμπειρη, αφού ερχόμαστε μαζί για δεύτερη σερί φορά και συνεπώς πιο συνειδητοποιημένη για τις ανάγκες ενός φάιναλ φορ. Εχει φτιαχτεί ένα πολύ καλό κράμα της εμπειρίας κάποιων παλιών παικτών με τον ενθουσισμό των νέων. Υπάρχει συνοχή και θέλω να πιστεύω ότι θα βγάλουμε την απαιτούμενη ενέργεια στο παρκέ, παίζοντας όπως κάνουμε όλη τη χρονιά.Η Παρτιζάν είναι ένας υπολογίσιμος αντίπαλος που γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνος πολύ απλά επειδή δεν έχει το παραμικρό άγχος. Είναι κάτι που πρέπει να προσέξουμε ιδιαιτέρως.

Από σήμερα καταφτάνει στο Παρίσι πολύς κόσμος και αύριο το Μπερσί θα είναι κόκκινο από τους φιλάθλους μας. Θέλω να τους ευχαριστήσω από καρδιάς επειδή σε μία δυσκολη εποχή μπήκαν στον κόπο και στα έξοδα να μας ακολουθήσουν για να μας στηρίξουν. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς και το εκτιμούμε ιδιαιτέρως.

Εις το επανιδείν

Θοδωρής".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου