
Για την υποχρέωση που έχουν οι παίκτες του Ολυμπιακού να πάρουν την πρώτη θέση που οδηγεί στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, αναφέρθηκε σε συνέντευξή του παραχώρησε ο Ματ Ντάρμπισιρ...
Ο Άγγλος επιθετικός μίλησε στο ραδιόφωνο του «BBC» και τόνισε ότι πρόσφατα μίλησε στο ποδοσφαιρικό τμήμα ο Σωκράτης Κόκκαλης (σ.σ. προφανώς αναφερόταν στην ομιλία του την Κυριακή, στου Ρέντη), γνωστοποιώντας τους ότι θα υπάρξουν επιπτώσεις στα οικονομικά του συλλόγου αν δεν συμμετάσχουν την επόμενη περίοδο στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.
«Ήρθε ο πρόεδρος στου Ρέντη και μας είπε κάποια πράγματα. Δεν χρειαζόταν να ακούσουμε από τον κύριο Κόκκαλη ότι πρέπει οπωσδήποτε να βγούμε στο Champions League», είπε αρχικά ο 24χρονος φορ και πρόσθεσε:
«Το ξέρουμε πως η χρονιά σώζεται μόνο αν συμμετάσχουμε στο Champions League. Καλά έκανε ο πρόεδρος και μας μίλησε. Ήθελε να μας τονίσει τη σημασία που έχει η δεύτερη θέση και ότι δεν πρέπει να επαναπαυτούμε. Μας τα λέει καθημερινά και ο κόουτς, αλλά επειδή ζω καθημερινά τους συμπαίκτες μου, ο κόσμος του Ολυμπιακού να είναι σίγουρος πως ότι γνωρίζουμε πολύ καλά τι πρέπει να κάνουμε στα πλέι οφ. Είναι μονόδρομος για μας η έξοδος στο Champions League. Ξέρουμε ότι αν δεν τα καταφέρουμε θα ζημιωθεί οικονομικά ο σύλλογος και μάλιστα η ζημιά θα είναι πολύ μεγάλη. Είναι άδικο για αυτή τη διοίκηση, που μας προσφέρει τα πάντα, να τη ζημιώσουμε οικονομικά».
Για την καριέρα του στον Ολυμπιακό
Στη συνέχεια ο Ντάρμπισιρ αναφέρθηκε στην καριέρα του στον Ολυμπιακό, αλλά και στο γεγονός ότι η ομάδα του έδωσε φέτος το δικαίωμα στον 'αιώνιο' αντίπαλο, τον Παναθηναϊκό, να κατακτήσει το νταμπλ. Παρόλα αυτά δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι θεωρεί τη φετινή σεζόν μία κακή παρένθεση και από την επόμενη σεζόν η ομάδα του θα κάνει τα πάντα για να επιστρέψει στην κορυφή:
«Περνάω υπέροχα στον Ολυμπιακό. Εγώ θέλω να παίζω σε υψηλό επίπεδο και ο Ολυμπιακός είναι μία τοπ ομάδα που σου δίνει την ευκαιρία να συμμετέχεις στο Champions League και να κατακτάς τίτλους. Ο Ολυμπιακός μού προσφέρει τα πάντα και είμαι υποχρεωμένος απέναντι στους ανθρώπους του να δώσω κάτι παραπάνω από 100%. Φέτος δεν τα καταφέραμε. Έγιναν πολλά λάθη, κυρίως από την πλευρά μας, και δώσαμε το δικαίωμα στον Παναθηναϊκό να πάρει το νταμπλ.
Η φετινή σεζόν ήταν μια κακή παρένθεση και περιμένουμε να τελειώσει θετικά με την έξοδο στο Champions League ώστε να ετοιμαστούμε για τη νέα περίοδο, όπου ο στόχος δεν είναι άλλος από την επιστροφή στην κορυφή. Στενοχωρήθηκα για τον κόσμο μας, που έρχεται στο γήπεδο και μας στηρίζει, αλλά εμείς τον πικράναμε. Άλλα περίμενε από μας και άλλα είδε. Απέναντί του είμαστε υποχρεωμένοι και του χρόνου οφείλουμε να τον κάνουμε χαρούμενο».
Για την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα
Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα, αλλά και την αγωνία του Έλληνα πολίτη που βιώνει καθημερινά: «Σε μία τέτοια περίοδο που η Ελλάδα υποφέρει από την οικονομική κρίση, δεν θα πρέπει εμείς οι ποδοσφαιριστές να μένουμε αμέτοχοι. Οφείλουμε να εκτιμούμε αυτά που έχουμε κι αν είναι δυνατό να βοηθούμε όσους αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Ζω καθημερινά την αγωνία του Έλληνα πολίτη και τα εμπόδια που καλείται να ξεπεράσει για να κάνει μία αξιοπρεπή ζωή».
(sportdog)






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου