Το παιχνίδι εναντίον του ΠΑΟΚ είναι η αοκλειστική απασχόληση των ανθρώπων του Ολυμπιακού και δεν...ασχολούνται καθόλου με τον Βασίλη Δημητριάδη και τις δηλώσεις του για το ντέρμπι της Κυριακής.
Στην ΠΑΕ Ολυμπιακός σχολιάζουν:
"Δεν θα ασχοληθούμε με όσα είπε ο κ. Δημητριάδης, αφού στο πρόγραμμά μας έχουμε το παιχνίδι εναντίον του ΠΑΟΚ, στην Τούμπα. Στο μυαλό του Ολυμπιακού βρίσκεται η πρώτη θέση στα πλεί οφ, όχι οι δηλώσεις... ".






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου