Τρίτη 4 Μαΐου 2010

"Δεν ασχολούμαστε" λένε στον Ολυμπιακό

Το παιχνίδι εναντίον του ΠΑΟΚ είναι η αοκλειστική απασχόληση των ανθρώπων του Ολυμπιακού και δεν...



ασχολούνται καθόλου με τον Βασίλη Δημητριάδη και τις δηλώσεις του για το ντέρμπι της Κυριακής.

Στην ΠΑΕ Ολυμπιακός σχολιάζουν:

"Δεν θα ασχοληθούμε με όσα είπε ο κ. Δημητριάδης, αφού στο πρόγραμμά μας έχουμε το παιχνίδι εναντίον του ΠΑΟΚ, στην Τούμπα. Στο μυαλό του Ολυμπιακού βρίσκεται η πρώτη θέση στα πλεί οφ, όχι οι δηλώσεις... ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου