Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

ΗΜΕΡΑ ΠΕΝΘΟΥΣ

To todekari θέλει να εκφράσει τα θερμότερα συλλυπητήριά του στους οικείους των τεσσάρων θυμάτων και να ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ τα χτεσινά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ γεγονότα που οδήγησαν σε αυτή την άδικη ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ των συνανθρώπων μας.

Σας πληροφορούμε ότι και σήμερα θα απέχουμε από την αθλητική – και όχι μόνο – ενημέρωσή σας, θρηνώντας τους συμπολίτες μας για τον άδικο χαμό τους.

Εμείς εδώ στο todekari θέλουμε ακόμη να εκφράσουμε τη θλίψη μας στο ότι πλέον δεν υπάρχει ένας Κορκονέας που αφαίρεσε άδικα τη ζωή ενός 15χρονου παιδιού, αλλά πάρα πολλοί. Αυτά τα ολίγα ραντεβού αύριο.


todekari

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου