Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Χώρισαν και το site

Νέα ιστοσελίδα για τον μπασκετικό Ολυμπιακό, ο οποίος δεν θα φιλοξενείται πλέον στην κλασσική ιστοσελίδα όπου είναι όλα τα τμήματα...



αλλά σε μία νέα όπου Μπουρούσης και Παπανικολάου εγκαινίασαν μέσω των blog τους. Η διεύθυνση της νέας ιστοσελίδας είναι www.olympiacosbc.gr

Μπουρούσης:
"Θέλω να σας καλωσορίσω εκ μέρους όλης της ομάδας στο νέο μας site. Μου ζητήθηκε να επικοινωνώ μαζί σας μέσα από το προσωπικό μου blog και θεωρώ ότι είναι υποχρέωσή μου να το κάνω αναλογιζόμενος τις θυσίες που κάνετε όλοι εσείς για μας. Περιμένω λοιπόν τα μηνύματά σας και τις παρατηρήσεις σας…

Έχουν περάσει λίγες μέρες μετά την πρόκριση στο Φάιναλ Φορ, θα είναι το δεύτερο συνεχόμενο της καριέρας μου και η εμπειρία θα είναι τεράστια. Όχι μόνο η εμπειρία, αλλά και η επιτυχία γιατί νιώθω ότι δεν το έχουν καταλάβει όλοι αυτό. Το να βρίσκεσαι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο σπουδαιότερο ραντεβού του ευρωπαϊκού μπάσκετ είναι κάτι το μεγάλο κι αυτό θα πρέπει να το καταλάβουν όλοι. Φίλοι και εχθροί.

Πριν από λίγες εβδομάδες κατακτήσαμε τον πρώτο μας τίτλο. Ίσως να αργήσαμε λίγο γιατί τα τελευταία τέσσερα χρόνια που είμαι εγώ στην ομάδα έχουν γίνει σπουδαίες κινήσεις από τη διοίκηση, αλλά τελικά φτάσαμε στον πρώτο μας στόχο και συνεχίζουμε. Τα καταφέραμε γιατί τα τελευταία δυο χρόνια γίνεται σπουδαία δουλειά στην ομάδα κι αυτή βγαίνει στο παρκέ.

Επόμενο μεγάλο ραντεβού το Παρίσι κι απ’ ότι μαθαίνω θα έχει «ερυθρόλευκο» χρώμα. Αυτό που θέλω να πω εγώ σ’ όσους ακολουθήσουν την ομάδα είναι ότι το παιχνίδι με την Παρτιζάν δεν θα είναι εύκολο και γι’ αυτό τους χρειαζόμαστε. Φέτος η βοήθεια του κόσμου σ’ όλα τα δύσκολα παιχνίδια ήταν σημαντική και πιστεύω ότι το ίδιο θα γίνει και στο Παρίσι.

Οι σκέψεις που κάνω για το Φάιναλ Φορ είναι πολλές, αλλά επιτρέψτε μου να τις μοιραστώ μαζί σας μετά το Παρίσι. Ως τότε, συνεχίστε να είστε στο πλευρό μας γιατί εσείς μας δίνετε δύναμη…"

Παπανικολάου:
"Η αλήθεια είναι ότι έχουν συμβεί πάρα πολλά φέτος και μου είναι δύσκολο να τα βάλω σε μια σειρά. Πραγματικά αισθάνομαι πολύ τυχερός γι’ ότι μου έχει συμβεί. Μέχρι και δικό μου Blog θα έχω:)

Με ρωτάνε συνέχεια πως νιώθω που φέτος έκανα αυτό, έκανα το άλλο ή είχα αυτή την επιτυχία. Πώς να νιώθω; Πως θα ένιωθε ο καθένας στη θέση μου; Αυτό που προσπαθώ είναι μην αφήνω κάτι να με επηρεάζει ούτε αρνητικά, ούτε θετικά και χάσω το δρόμο μου.

Φέτος έχω μάθει πάρα πολλά και πιστεύω ότι το κέρδος αυτό είναι ακόμα μεγαλύτερο απ’ όλες τις επιτυχίες που είχα ως τώρα είτε με τις Εθνικές ομάδες, είτε με τον Ολυμπιακό. Τι έχω μάθει; Να σκέφτομαι ως μέλος μιας τεράστιας ομάδας.

Μου είπαν ότι σ’ αυτό εδώ το μέρος θα μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας, να γράφω τις σκέψεις μου και ότι μου έρθει το μυαλό. Γι’ αυτό και δεν θα γράφω μόνο για μπάσκετ. Θα γράφω για θέματα και πράγματα που μου αρέσουν και το ίδιο περιμένω κι από σας…"

Η ανακοίνωση…
Το νέο site της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είναι πλέον στον αέρα. Κλικάροντας στο www.olympiacosbc.gr θα γίνεστε κι εσείς μέλη της πιο θρυλικής ομάδας. Από σήμερα και κάθε μέρα, η επικοινωνία με τους εκπροσώπους του Τύπου και τον κόσμο μας θα γίνεται μέσα από τη νέα μας διεύθυνση.

Στο Olympiacosbc.gr θα υπάρχουν ξεχωριστά βίντεο με τα καλύτερα στιγμιότυπα των αγώνων της ομάδας, με συνεντεύξεις, εκδηλώσεις των χορηγών, ιστορικά παιχνίδια και το Τοπ-10 του μήνα.

Το Olympiacosbc.gr θα φιλοξενεί τα προσωπικά Blog των Μίλος Τεόντοσιτς, Γιάννη Μπουρούση, Τζος Τσίλντρες και Κώστα Παπανικολάου, θα έχει καθημερινό ρεπορτάζ με τα νέα της ομάδας, συνεντεύξεις, αφιερώματα και πληροφορίες για ότι έχει να κάνει με τον μπασκετικό Ολυμπιακό.

Στη νέα μας προσπάθεια σας θέλουμε ενεργούς και γι’ αυτό περιμένουμε τις δικές σας θρυλικές φωτογραφίες και τη συμμετοχή σας στον ξεχωριστό διαγωνισμό που κάνουμε για την ανάδειξη της κορυφαίας πεντάδας στην ιστορία του Ολυμπιακού. Σας περιμένουμε να γίνεται μέλη στις σελίδες που δημιουργήσαμε στο Youtube, στο Facebook και στο Twitter.

Καλό "ερυθρόλευκο" σερφάρισμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου