Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Ζιλμπέρτο: «Να γίνουμε πρωταθλητές»


Για τη συνεργασία του με τον Κάρλος Ντούνγκα, τον Φελίπε Μέλο και τον Καφού μίλησε ο Ζιλμπέρτο Σίλβα σε συνέντευξή του στο Globoesporte. «Με την εμπειρία που έχει ως ποδοσφαιριστής...



πάντα επιχειρεί να μας περάσει κάτι σημαντικό. Με καθοδηγεί σε περιπτώσεις που δεν έχω τη σωστή θέση προκειμένου να ξαναπάρω την μπάλα», ανέφερε αρχικά ο διεθνής άσος του Παναθηναϊκού.



Και συνέχισε: «Πάντα μου αρέσει να μαθαίνω, ακόμα και τώρα που είμαι περισσότερο έμπειρος. Έχει περάσει τη νοοτροπία του για την εθνική και ο καθένας έχει καταλάβει ότι ο στόχος είναι να γίνουμε πρωταθλητές» τόνισε για τον ομοσπονδιακό τεχνικό της «σελεσάο» ο 33χρονος άσος του Παναθηναϊκού.

Και συμπλήρωσε για τον Καφού: «Είχα την εμπειρία και την ευκαιρία να ζήσω μαζί του στην εθνική. Είναι ένας καθρέφτης για μένα. Ήμουν θαυμαστής του. Μετά δούλεψα μαζί του και ήταν πολύ σημαντικό. Πάντα με εντυπωσίαζε η φυσική του κατάσταση και κάθε μέρα ανέβαινε και περισσότερο».

Τέλος, αναφέρθηκε και στον Μέλο: «Υπάρχει μία ισορροπία. Ο Μέλο αμύνεται πολύ καλά και παράλληλα προωθείται περισσότερο από μένα. Εγώ παίζω κυρίως μπροστά από την αμυντική γραμμή. Έχει ποιότητα και προσωπικότητα. Από το ντεμπούτο του με την εθνική το 2009 κόντρα στην Ιταλία μοιάζει πλέον σαν να παίζει χρόνια στην ομάδα».

(sportnet)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου