Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Κλήσεις σε απολογία και για τους Νέους του Παναθηναϊκού

Και οι οκτώ ομάδες που αγωνίστηκαν ως γηπεδούχοι στην τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος κλήθηκαν σε απολογία από...



την πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκα. Πιο συγκεκριμένα, την προσεχή Πέμπτη θα απολογηθούν για τη συμπεριφορά των φιλάθλων τους η ΠΑΕ ΑΕΚ, Ατρόμητος, Ηρακλής, Λάρισα, Καβάλα, Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ και ΠΑΣ Γιάννινα.

Παράλληλα κλήθηκε σε απόγία ο Παναθηναϊκός για τα επεισόδια που έγιναν στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, στον αγώνα με τον Ολυμπιακό για το πρωτάθλημα Νέων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου