Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Μένει και στη νέα περίοδο ο Νίκος Κεχαγιάς

Με τον πιο απλό τρόπο αλλά στην πλέον απίθανη χρονική στιγμή βρήκε την ευκαιρία ο μεγαλομέτοχος της Ξάνθης, Χρήστος Πανόπουλος να ανακοινώσει την παραμονή του προπονητή Νίκου Κεχαγιά στον πάγκο της ομάδας...




του και στην καινούργια περίοδο.

Η αποστολή της Ξάνθης επέστρεψε στη θρακική πόλη τα μεσάνυχτα της Κυριακής μετά τη νίκη στο Καυτανζόγλειο και έτυχε στα Πηγάδια, θερμής υποδοχής από τους φιλάθλους της ομάδας. Εκεί οργανώθηκε και το πρώτο γλέντι με τον Χρήστο Πανόπουλο να βρίσκει την ευκαιρία να ευχαριστήσει τους πάντες για την προσπάθεια των τελευταίων δύο μηνών.

Οι πανηγυρισμοί παικτών, διοίκησης, τεχνικού επιτελείου αλλά και φιλάθλων συνεχίστηκαν και σε νυχτερινό κέντρο της πόλης όπου ο ενθουσιασμένος Χρήστος Πανόπουλος ανακοίνωσε, από μικροφώνου στις 3 τα ξημερώματα, την παραμονή του Νίκου Κεχαγιά στον πάγκο της Ξάνθης και τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Πάντως ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ προανήγγειλε σαν.. δεύτερη η απόφαση του, τις μελλούμενες ριζικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα της ομάδας για την επόμενη αγωνιστική περίοδο ώστε να μην ξαναπεράσει η ομάδα του τον φετινό "γολγοθά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου