Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Μανιάτης: «Όνειρό μου να παίξω στο εξωτερικό»

Την επιθυμία να αγωνιστεί σε κάποια ομάδα του εξωτερικού εξέφρασε ο Γιάννης Μανιάτης. "Είναι όνειρό μου να παίξω στο εξωτερικό. Μακάρι να έρθει μια πρόταση και να...




μπορέσω να πάω έξω", τόνισε ο 23χρονος μπακ-χαφ στην εφημερίδα «Εξέδρα».
Αποσπάσματα των όσων δήλωσε ο Μανιάτης:

Το πρωτάθλημα τελειώνει χωρίς πλέι οφ για τον Πανιώνιο και αρχίζει η συζήτηση για το μέλλον σου. Ήρθε η ώρα για τα επόμενο βήμα;

«Δεν είναι θέμα άλματος ή βήματος. Έχω ανανεώσει το συμβόλαιό μου. Για να το κάνω σημαίνει πως είμαι ικανοποιημένος από την ομάδα. Το καλοκαίρι αν έρθει κάποια πρόταση θα τη σκεφτώ. Είναι όνειρό μου να παίξω στο εξωτερικό. Μακάρι να έρθει μια πρόταση και να μπορέσω να πάω έξω. Είναι καλό και για τον Πανιώνιο να ακουστεί ότι πουλάει παίκτες στην Ευρώπη. Το θέμα είναι αν έρθει πρόταση».

Αν η πρόταση έρθει από ελληνική ομάδα;

«Πρέπει να μιλήσουν απευθείας με τον κ. Τσακίρη. Εκείνος μπορεί να αποφασίσει. Δεν είναι στο χέρι μου».

Σου προκαλεί άγχος όλο αυτό το θέμα;

«Ναι, πάρα πολύ. Γιατί θέλω να πάω στο εξωτερικό».

Θεωρείς ότι έχεις να πάρεις κάτι παραπάνω από τον Πανιώνιο;

«Κάθε μέρα παίρνεις. Κι αν δίνεις, σημαίνει πως εξελίσσεσαι ως παίκτης. Ίσως, αν φύγω, να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο».

Αν είχε τη δυνατότητα να επιλέξεις, που θα προτιμούσες να πας;

«Ισπανία ή Ιταλία. Είναι δύο πρωταθλήματα που μου αρέσουν πάρα πολύ».

Ποιος προπονητής θεωρείς ότι σου άφησε τα περισσότερα θετικά στοιχεία;

«Και ο Λίνεν και ο Φερέρα είναι από τους καλύτερους με τους οποίους έχω δουλέψει. Τα έξι χρόνια που είμαι στον Πανιώνιο έχω δουλέψει με πάρα πολλούς, αλλά αυτοί οι δύο είναι οι καλύτεροι. Και φάνηκε κιόλας. Με τον Λίνεν βγαίναμε Ευρώπη και με τον Φερέρα φάνηκε για ένα διάστημα η δουλειά που γινόταν. Εγώ βελτιώθηκαν πολύ από τότε που ήρθε ο Λίνεν. Ήταν πολύ κοντά σε όλους τους παίκτες, μας ανέβαζε την ψυχολογία, είχαμε καλό κλίμα. Ο Φερέρα βελτίωσε τα θέματα τακτικής. Η προπόνηση του μα έχει μείνει σε όλους. Δούλευε πάρα πολύ σε όλους τους τομείς. Και ομαδικά και ατομικά».

Καταλήγοντας, ο Μανιάτης αναφέρθηκε στην Εθνική Ελλάδας: «Ήμουν πολύ ευτυχισμένος την ημέρα που έμαθα πως κλήθηκαν στην Εθνική. Ήταν ένας στόχος μου. Αποτελεί καταξίωση να καλείσαι στην Εθνική. Τώρα στόχος μου είναι να παραμείνω στις κλήσεις του κ. Ρεχάγκελ. Το αν θα είμαι στο Μουντιάλ δεν εξαρτάται από εμένα. Εγώ πρέπει να κάνω τη δουλειά μου και ίσως να είμαι εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου