Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Κίντελ Γουντς - Ο ΛεΜπρον της Πολωνίας


Μεγάλο αφιέρωμα στον Κίντελ Γουντς, τον οποίο αποκαλεί «ΛεΜπρον της Πολωνίας» κάνει σήμερα το αμερικάνικο περιοδικό «Slam». O Brendan Bowers, που υπογράφει και το κείμενο - ύμνο προς...



τιμήν του πρώην παίκτη του Ολυμπιακού, βρέθηκε στη Πολωνία το περασμένο Σαββατοκύριακο για να περάσει ένα 24ώρο με τον συμπατριώτη του σούπερ σταρ πλέον, στο πολωνικό πρωτάθλημα, με τα χρώματα της Πρόκομ.

«Η Ευρωλίγκα είναι ότι πιο «κοντινό» υπάρχει στην Ευρώπη σε σχέση με το ΝΒΑ. Αν αγωνίζεσαι στην Ευρωλίγκα τότε παίρνεις μια μικρή γεύση από ΝΒΑ. Αυτό είναι σίγουρο. Οι συμπαίκτες μου και εγώ κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε για να παίζουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν μπάσκετ υψηλού επιπέδου. Είχαμε μερικά σκαμπανεβάσματα αλλά σε γενικές γραμμές, όλα πήγαν καλύτερα από ότι είχαμε φανταστεί» παραδέχθηκε αρχικά ο Κίντελ Γουντς, χωρίς να έχει άδικο, αφού η φετινή παρουσία της Πρόκομ στην Ευρωλίγκα χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως «σούπερ έκπληξη». Η πρωταθλήτρια Πολωνίας έδωσε σκληρή μάχη με τον Ολυμπιακό για ένα από τα τέσσερα εισιτήρια που οδηγούσαν στο Φάιναλ Φορ.

Στη συνέχεια, ο Αμερικανός δημοσιογράφος αναφέρεται στη παρουσία των Τζος Τζίλντρες και Λίνας Κλέιζα στο ρόστερ του Ολυμπιακού, που ήταν και η ομάδα που πέταξε έξω από τους «4» τη Πρόκομ του Κίντελ Γουντς, για τον οποίο ήδη, ηχούν σειρήνες από το ΝΒΑ. «Δεν έχω ακούσει τίποτα γιατί όλη τη χρονιά με απασχολούσε να δουλεύω σκληρά με τους συμπαίκτες μου ούτως ώστε να πάει καλά η ομάδα μας. Για μένα ΝΒΑ σημαίνει να βρίσκομαι σε ένα πρωτάθλημα στο οποίο θέλω να είμαι. Και τώρα είμαι εδώ που θέλω να είμαι. Αν πάλι τα φέρει έτσι η ζωή και γυρίσω πίσω στις ΗΠΑ, καλοδεχούμενο θα είναι» δεν δίστασε να απαντήσει ερωτηθείς για μία πιθανή επιστροφή του στα πάτρια εδάφη ενώ όσον αφορά στο νέο του «παρατσούκλι»… «ΛεΜπρον της Πολωνίας» είπε:

«Έχω καταφέρει να έχω μία πολύ καλή σχέση με τους φιλάθλους της ομάδας μου. Ίσως σε αυτό να ευθύνεται το γεγονός ότι είμαι διαφορετικός παίκτης από όσους άλλους αγωνίζονται είτε εδώ στο πρωτάθλημα, είτε στην Ευρωλίγκα. Θεωρώ τον εαυτό μου ένα ψηλό γκαρντ που όμως, μπορεί εξίσου καλά να σουτάρω και να πάρω και ριμπάουντ ή να κλέψω μπάλα και να κόψω τον αντίπαλο μου. Αυτό αρέσει στο κόσμο».
(basketnet)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου