
Με μία απογευματινή προπόνηση ξεκίνησε η προετοιμασία των παικτών του Αρη ενόψει του αγώνα του τελικού κυπέλλου το προσεχές Σάββατο στο ΟΑΚΑ. Ο Τόνι Κάλβο ακολούθησε για προληπτικούς λόγους ατομικό πρόγραμμα λόγω ενοχλήσεων...
στους κοιλιακούς χωρίς όμως η κατάστασή του να εμπνέει ανησυχία. Η προπόνηση πραγματοποιήθηκε υπό τις οδηγίες του κ. Φανταγκούσι καθώς ο κ. Κούπερ βρίσκονταν στην Αθήνα για την κλήρωση των πλέι-οφ. Αύριο το πρόγραμμα περιλαμβάνει μία πρωινή προπόνηση, ενώ την Τετάρτη στις 12:30 στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ρυσίου θα πραγματοποιηθεί η μέρα Τύπου ενόψει του τελικού.
Στο μεταξύ οι φίλοι του Αρη, οργανώνονται για την πιο μαζική μετακίνηση στην ιστορία του σλλόγου και δεκάδες λεωφορεία έχουν ναυλωθεί για την μεταφορά τους στην Αθήνα για το σημαντικό παιχνίδι προς τον ΠΑΟ, στον τελικό της διοργάνωσης.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου