Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Με τον Αθηναϊκό στη Ρωσία

Με ανακοίνωσή της η διοίκηση του Αθηναϊκού καλεί τους φιλάθλους της να ακολουθήσουν την ομάδα στη Ρωσία για τον πρώτο τελικό του EuroCup.

Διαβάστε την ανακοίνωση



"Η σωστή, συστηματική και με συνέπεια δουλειά που γίνεται στην ομάδα μας σε όλες τις βαθμίδες, είναι ένας από τους λόγους των επιτυχιών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη. Καταλυτικό ρόλο όμως σε όλη αυτή την προσπάθεια έχει παίξει και η παρουσία του κόσμου. Οι φίλαθλοι του Αθηναϊκού φροντίζουν σε κάθε παιχνίδι, ανεξάρτητα με τη βαθμολογική σπουδαιότητα, να γεμίζουν το γήπεδο και να αποδεικνύουν σε όλους ότι το κλειστό της Εργάνης είναι… μικρό για να τους χωρέσει.

Συγκλονιστική ήταν και η παρουσία τους στον ημιτελικό του EuroCup κόντρα στην Ντιναμό Κουρσκ, ενώ είμαστε σίγουροι ότι στον τελικό με την Ναντέζντα (08/04) αν είχαμε και άλλες εξέδρες θα τις γεμίζαμε και αυτές. Επειδή όμως οι παίκτριές μας θέλουν και στη Ρωσία να αισθανθούν τη μεγάλη αγκαλιά και την δύναμη που παίρνουν από τους φιλάθλους μας, η Διοικούσα Επιτροπή του Αθηναϊκού αποφάσισε σε συνεργασία με το ταξιδιωτικό γραφείο με το οποίο συνεργάζεται επί σειρά ετών, το DION Tours να οργανώσει μια εκδρομή για τη Ρωσία.

Όσοι λοιπόν επιθυμούν να βρεθούν στο πλευρό της ομάδας μας και στον πρώτο τελικό (01/04) μπορούν να συμμετέχουν στην εκδρομή η οποία θα γίνει με πτήση τσάρτερ την Μ. Τρίτη (30/03) από Αθήνα και επιστροφή την Μ. Πέμπτη (01/04) αμέσως μετά το τέλος του αγώνα. Το πακέτο περιλαμβάνει αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή σε ξενοδοχείο, μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο, εισιτήριο του αγώνα και το κόστος ανέρχεται στα 500,00 ευρώ . Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον κο Κώστα Κρατημένο στο τηλέφωνο 6934 346440"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου