
Τα πλάνα τους για την επόμενη χρονιά καταστρώνουν ήδη οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ. Η παραμονή του Σάντος και οι μεταγραφικές κινήσεις τα ζητήματα που «καίνε». Δέκα παίκτες στο All Star, τελευταία προπόνηση πριν τη διακοπή...
Μετά τους Πάμπλο Γκαρσία, Κώστα Χαλκιά και Βλάνταν Ίβιτς, η περίπτωση ανανέωσης του Λίνο με τον ΠΑΟΚ είναι η τελευταία που θα εξετάσει η διοίκηση της ομάδας, πριν προχωρήσει στα ζητήματα που «καίνε» για το σχεδιασμό της επόμενης αγωνιστικής περιόδου.
Πρώτο και… καλύτερο, είναι το θέμα του Φερνάντο Σάντος. Ο Πορτογάλος τεχνικός δεν έχει αποφασίσει ακόμα για το αν θα παραμείνει στον ΠΑΟΚ, κάτι που θα γίνει ωστόσο γνωστό με τη λήξη της τρέχουσας σεζόν για να μπορέσουν οι Θεσσαλονικείς να προγραμματίσουν τις κινήσεις τους. Ο 56χρονος τεχνικός πάντως, σε περίπτωση παραμονής του έχει ζητήσει τρεις ή και περισσότερους ποιοτικούς ποδοσφαιριστές που θα του επιτρέψουν να διεκδικήσει με αξιώσεις το πρωτάθλημα τη νέα χρονιά.
Από εκεί και πέρα, πολλά θα κριθούν από την θέση της ομάδας στα play off. Όλο αυτό το διάστημα οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ συζητούν και αυτό που τους απασχολεί είναι ο προϋπολογισμός για τις μεταγραφές. Αν οι Θεσσαλονικείς πάρουν ο εισιτήριο για τα προκριματικά του Champions League ή έστω τους ομίλους του Europa League, τότε θα μπορούν να γίνουν ποιοτικές μεταγραφές. Τέλος, στο μυαλό των ανθρώπων του ΠΑΟΚ υπάρχει πάντα η περίπτωση του Δημήτρη Σαλπιγγίδη και μετά το τέλος της χρονιάς σίγουρα θα υπάρχουν εξελίξεις.
Στα αγωνιστικά, η τελευταία προπόνηση του ΠΑΟΚ θα γίνει την Μεγάλη Τετάρτη και αυτή θα έχει πολλές και… καλές απουσίες. Για την ακρίβεια, τόσο ο Φερνάντο Σάντος, όσο και δέκα ποδοσφαιριστές του «Δικεφάλου του Βορρά» θα βρίσκονται στο Ελληνικό για το 7ο All Star Game που θα διεξαχθεί εκεί. Από την Μεγάλη Πέμπτη και μέχρι τη Δευτέρα του Πάσχα, οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ θα έχουν άδεια.
(sportaction)






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου