Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Ντάρμπισαϊρ: «Συγγνώμη»


Συγγνώμη από τον προπονητή του, Μπόζινταρ Μπάντοβιτς ζήτησε ο επιθετικός του Ολυμπιακού, Ματ Ντάρμπισαϊρ με αφορμή τη μη προσέλευση του στην προπόνηση της Δευτέρας. «Έκανα λάθος και ζητάω...



συγγνώμη. Δεν ήταν σωστό και έπρεπε να μιλήσω μαζί σου, αλλά είχα πρόβλημα», ανέφερε αρχικά ο Άγγλος άσος.

Και συνέχισε: «Το είπα ότι δεν είμαι καλά και ακόμη έχω ενοχλήσεις. Κάτι έφαγα και με πείραξε στο στομάχι. Δεν λέω ψέματα. Είναι κάτι που μπορούν να το διαπιστώσουν και οι γιατροί. Μπορώ να κάνω όποια εξέταση θέλετε και θα το δείτε και μόνοι σας».

Προηγουμένως ο Μπάντοβιτς του είχε πει: «Πώς είναι δυνατόν να μην έρχεσαι για προπόνηση και να λες ότι προτιμάς να κοιμηθείς. Πού νομίζεις ότι βρίσκεσαι; Είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά σου. Γιατί δεν επικοινώνησες μαζί μου; Τόσο δύσκολο σου ήταν να πάρεις τηλέφωνο και να ζητήσεις άδεια; Είναι δυνατόν να στέλνεις μήνυμα στον γιατρό για να του πεις ότι θέλεις να ξεκουραστείς, χωρίς να ρωτήσεις κανέναν;».
(sportnet)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου