Για άλλη μια φορά η Παρτιζάν έκανε την Ευρώπη να παραμιλάει. Η ομάδα που κατάφερε να περάσει στους 8 της Ευρωλίγκα αν και ήταν στη φάση των «16» η χειρότερη όλων (βγάλτε μπλοκάκι να σημειώσετε...!!!)...σε επίθεση, ποσοστό στα δίποντα, ποσοστό στα τρίποντα, λάθη, ασίστ, φάουλ κατά και ράνκινγκ (και στα υπόλοιπα προς το τέλος ήταν, μόνο στα ριμπάουντ ήταν πρώτη) έβαλε φωτιά στα πλέι οφ της Ευρωλίγκα με τη χτεσινή της νίκη μέσα στην ΝΟΚΙΑ Arena επί της Μακάμπι. Ο Ντούσκο Βουγιόσεβιτς μίλησε για το θρίαμβο της Παρτιζάν και ξεκαθάρισε ότι μια νίκη από μόνη της δε σημαίνει απολύτως τίποτε!
"Σίγουρα, είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτή τη νίκη. Τρέφω μεγάλο σεβασμό για τον προπονητή της Μακάμπι Τελ Αβίβι Πίνι Γκέρσον. Καταφέραμε να πάρουμε τον αγώνα, όμως θέλω να πω ότι μας εντυπωσίασε πάρα πολύ η δύναμη των αντιπάλων φιλάθλων. Το παιχνίδι καταλάβαμε πόσο σημασία είχε για τη Μακάμπι μόλις μπήκαμε στο γήπεδο.
Ακόμα και όταν η Μακάμπι πήρε διαφορά έμεινα ήρεμος στον πάγκο, γιατί έβλεπα, ότι έτσι όπως κυλούσε το ματς είχε πολλές πιθανότητες να γυρίσει υπέρ μας. Το μόνο που καταφέραμε πλέον είναι να αντιστρέψουμε το αβαντάζ έδρας. Τίποτε άλλο. Πρέπει να συνεχίσουμε συγκεντρωμένοι και να μην παρατήσουμε κανένα παιχνίδι.
Οι παίκτες μου ξεκίνησαν την αναμέτρηση με φόβο, σε κάποιο σημείο όμως, ο φόβος εξαφανίστηκε, και αρχίσαμε να παίζουμε σύμφωνα με τις δυνατότητές μας. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τα παιδιά, που ήρθαν από τον πάγκο και έδωσαν πολύτιμες λύσεις και ηρεμία στην ομάδα μας. Στο δεύτερο ημίχρονο είχαμε ξεπεράσει το σοκ και μπήκαμε για να διεκδικήσουμε τη νίκη. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε με πίεση.
Σε λίγες ώρες θα ξεκινήσει το δεύτερο παιχνίδι είναι απαραίτητο να είμαστε έτοιμοι και αγωνιστικά και πνευματικά. Ο πρωταθλητισμός δεν έχει ανέσεις και ευκολίες αυτό λέω συνεχώς στους παίκτες μου. Έχει πίεση, κούραση και θυσίες".






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου