Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

«Θυμάμαι μια ομάδα με ριγέ ασπρόμαυρα που έβαλε επτά…»

Τα ξέσπασμα του Νίκου Νιόπλια στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα με τον Εργοτέλη με την παραίτησή του, την οποία αναίρεσε, ακολούθησε νέο ξέσπασμα με αφορμή την κριτική και τα σχόλια για τις ήττες...







του Παναθηναϊκού στο Τσάμπιονς Λιγκ από «ερυθρόλευκα» στόματα.

Μιλώντας στο NOVASPORTS ο τεχνικός του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε στις ήττες στο Τσάμπιονς Λιγκ: «Το αν έφαγα πέντε από την Μπαρτσελόνα, δε λέει κάτι. Ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη στο μπάσκετ. Αν, όμως, παίξει με τους Λος Άντζελες Λέικερς και παίζουν ο Κόμπε και ο Γκασόλ τότε θα φάμε 30 πόντους στο μπάσκετ. Ε, αυτό είναι η Μπαρτσελόνα. Σίγουρα μας πλήγωσε πάρα πολύ αυτό όπως και αυτό με την Κοπεγχάγη. Όταν χάσαμε από την Κοπεγχάγη, είπα στα παιδιά ότι αυτά συμβαίνουν αλλά δεν πέθανε και κανένας. Τη μεγαλύτερη στεναχώρια την έχει ο Γκοβού που πέθανε ο πατέρας του», τόνισε.

Εκεί ο Νίκος Νιόπλιας… πέρασε στην αντεπίθεση: «Με ενόχλησαν αυτά που είπαν από τον Ολυμπιακό για την ομάδα της πεντάρας γιατί την εκπροσωπώ εγώ. Δεν πρέπει να τα λέμε αυτά. Κι εγώ θυμάμαι μία ομάδα με ριγέ ασπρόμαυρα που έβαλε επτά σε μία άλλη με ερυθρόλευκες. Και μία άλλη, η Ρόζενμποργκ της έβαλε τέσσερα. Δυστυχώς, πήραμε το ευρωπαϊκό το 2004 και πάμε με την όπισθεν. Δεν μου αρέσει η κουβέντα για τη διαιτησία. Με όλα αυτά που λέγονται όποιος σφυρίζει στο ΟΑΚΑ πρέπει να βάλει τη στολή του αμερικάνικου ποδοσφαίρου», δήλωσε.

Για την παραίτησή την οποία αργότερα πήρε πίσω ανέφερε:

«Ήρθα σε επικοινωνία με τον πρόεδρο και μιλήσαμε. Εξεπλάγη και αυτός από τη δήλωσή μου. Θα σταθεί, όμως, στο πλευρό μου και όλοι μαζί θα προχωρήσουμε για να φέρουμε τον Παναθηναϊκό στο δρόμο των επιτυχιών.

Δεν είχα κάτι με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού. Απλώς ήμουν λιγάκι μόνος. Αισθάνθηκα ότι ήμουν πολύ μόνος. Και σκέφτηκα ότι ήταν η κατάλληλη περίοδος για να βρει ο Παναθηναϊκός προπονητή. Από τη στιγμή που έχω την πλήρη στήριξη του προέδρου, που τον έχω σε μεγάλη εκτίμηση, όλα είναι καλά.

Είμαι πολύ δυνατός άνθρωπος δεν είναι τυχαίο ότι έπαιξα τόσα χρόνια ποδόσφαιρο και σε υψηλό επίπεδο. Είμαι δυνατός αλλά είμαι και καλός προπονητής. Σίγουρα υπάρχουν και καλύτεροι. Δεν είναι αυτή η πιο δύσκολη ημέρα. Ήταν η 9 Δεκεμβρίου όταν με κάλεσε ο Κώστας Αντωνίου. Τότε δεν ήξερα τι θα συναντήσω. Ξεκινήσαμε τότε και κάναμε νίκες και μετά ήρθε η ισοπαλία με την ΑΕΚ. Από αυτό βγήκα πιο δυνατός. Όπως πολύ πιο δυνατός βγήκα από την Μπαρτσελόνα», δήλωσε και κατέληξε:

«Δεν ήταν το αποτέλεσμα με την Κοπεγχάγη. Μπορούμε να ανακάμψουμε. Το έχουμε ξανακάνει. Και αυτά που είδα σήμερα μου δίνουν κουράγιο. Ξέρω ότι με αγαπούν οι ποδοσφαιριστές. Αν δεν το έκαναν εύκολα σε αποβάλλουν από αυτό τον χώρο. Αυτά που ζούμε τώρα με κάνουν και πιο δυνατό, πιο σοφό».

1 σχόλιο: