Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Σάντος: "Δεν μου μίλησε κανείς..."

Φύσσας: "Με πείραξαν όσα έγιναν"

Οι διεθνείς συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας, ενόψει των κρίσιμων αγώνων με Λετονία και Ισραήλ στο ΟΑΚΑ, για τα προκριματικά του Euro 2012. Και αυτή ήταν η πρώτη συγκέντρωση μετά την ανακοίνωση...








της αποχώρησης του Φάνη Γκέκα από το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα και των όσων ακολούθησαν.

Και τόσο ο ομοσπονδιακός προπονητής, Φερνάντο Σάντος, όσο και ο τιμ μάνατζερ της Εθνικής, Τάκης Φύσσας συζήτησαν με τους ποδοσφαιριστές για τα όσα συνέβησαν. «Εμένα δεν μου μίλησε κανείς από όσους έφυγαν, άρα δεν έχω ιδίαν άποψη για τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτή την απόφαση», τόνισε ο Πορτογάλος.

Και συνέχισε: «Για εμένα μεγάλη σημασία έχει οι παίκτες να πιστεύουν στην ακεραιότητα του προπονητή τους». Τον λόγο πήρε ο Τάκης Φύσσας: «Αισθάνθηκα πάρα πολύ άσχημα με όσα έγιναν. Με πείραξαν με όλη τη σημασία της λέξης. Θα πρέπει να φτιάξουμε το κλίμα. Μόνο αν είμαστε όλοι μια γροθιά θα καταφέρουμε να προκριθούμε στα τελικά του Euro 2012. Αυτός είναι ο στόχος και πρέπει να είμαστε ενωμένοι για να τον πετύχουμε. Αν δεν υπάρχει ενότητα, δεν πάμε πουθενά».

Ο τιμ μάνατζερ του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος μίλησε ονομαστικά για τον Κώστα Κατσουράνη: «Ο Κατσουράνης είναι ένας άνθρωπος που πολλές φορές λειτουργεί παρορμητικά, ίσως λιγάκι υπερβολικά. Είμαι, όμως, βέβαιος ότι δεν το κάνει εσκεμμένα».

Το πρόγραμμα των προπονήσεων

5/10: 11:30, Αγιος Κοσμάς
6/10: 11:00, Καραϊσκάκη (ανοιχτή για 15' και συνέντευξη Τύπου του Φερνάντο Σάντος μετά την προπόνηση)
7/10: 17:00, Αγιος Κοσμάς
9/10: 17:00, Αγιος Κοσμάς
10/10: 11:00, Αγιος Κοσμάς
11/10: 17:00, Αγιος Κοσμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου