Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Σαμαράς: «Δεν σκέφτηκα ποτέ να φύγω»

Ποτέ δεν σκέφτηκε ο Γιώργος Σαμαράς να φύγει από τη Σέλτικ, όπως δήλωσε ο ίδιος στη «Sunday Mail». Το συμβόλαιο του 25χρονου επιθετικού λήγει το καλοκαίρι του 2012, όμως εκείνος δεν ενδιαφέρθηκε για...











τις φήμες που τον ήθελαν να βρίσκεται στο «στόχαστρο» της Έρκουλες, της Παλέρμο και της Μίντλεσμπρο. Αντίθετα, παρουσιάζεται αποφασισμένος να τιμήσει το συμβόλαιό του.

«Δεν σκέφτηκα ποτέ να φύγω. Ηθελα να μείνω στην ομάδα και ήμουν 100% πιστός σε αυτή την απόφαση», ανέφερε αρχικά ο διεθνής φορ και πρόσθεσε: «Πήγα στο Παγκόσμιο Κύπελλο εντελώς συγκεντρωμένος στην Εθνική ομάδα και όταν επέστρεψα είχα την ίδια στάση για όσα είχα να κάνω εδώ. Ξέρω ότι ακούστηκαν πολλές φήμες το καλοκαίρι και ναι, ήρθαν κάποιες προσφορές, αλλά η πόρτα μου ήταν πάντα κλειστή. Ξέρω καλά αυτή την ομάδα και η ομάδα ξέρει εμένα. Ηταν εύκολη απόφαση».

Καταλήγοντας, ο Σαμαράς ανέφερε: «Δεν βρίσκω κανένα λόγο να φύγω από εδώ, γιατί αυτή η ομάδα μου παρέχει τα πάντα. Η πόρτα μου ουδέποτε ήταν ανοιχτή σε άλλες ομάδες. Είτε ήταν ομάδες από την Ιταλία, την Ισπανία, την Ολλανδία, την Τουρκία ή την Ελλάδα, δεν ενδιαφερόμουν».

sportfm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου