Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Πυρά Κανελλόπουλου κατά ΜΜΕ!

Άστραψε και βρόντηξε!

Καυστική ανακοίνωση κατά των επικριτών του εξέδωσε ο Τάκης Κανελλόπουλος, σχετικά με τα σημερινά δημοσιεύματα που τον ήθελαν να επανέρχεται στο γήπεδο μετά την αποχώρηση του Ντούσαν Μπάγεβιτς...








Η ανακοίνωση:

"Η επισκόπηση του Τύπου της Δευτέρας είχε, σε μερίδα του, αρκετές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για εμένα. Ενημερώθηκα και εγώ ότι βρέθηκα μετά από χρόνια στο Ολυμπιακό Στάδιο για να παρακολουθήσω την ΑΕΚ, καθώς, μετά την αποχώρηση μου από την Διοίκηση στις 24/1/2009 για λόγους που έχω κάνει γνωστούς στο παρελθόν, σταμάτησα να είμαι ΑΕΚ (προφανώς) και άρα να παρακολουθώ ως φίλαθλος την ομάδα μου. Ενημερώθηκα μάλιστα ότι γύρισα για να πανηγυρίσω τη φυγή του τέως προπονητή καθώς αυτός ήταν ο λόγος που με κράταγε μακριά από το γήπεδο…

Θυμήθηκα λοιπόν ότι παρακολούθησα την μεγάλη πλειοψηφία των αγώνων της ΑΕΚ από την εξέδρα του ΟΑΚΑ, τόσο πέρσι όσο και φέτος, και υπάρχουν μάλιστα -για τους άπιστους- φωτογραφίες που το αποδεικνύουν... Έμαθα επίσης ότι έχω ''κρύψει!!'' τις μετοχές μου. Αναζητώντας αυτές όμως, βρήκα μόνο τα έγγραφα μεταβίβασης των στην Ερασιτεχνική ΑΕΚ (στη διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου).

Ενημερώνω λοιπόν κι εγώ όσους επιθυμούν να δηλώνουν Δημοσιογράφοι και επέλεξαν να ασχοληθούν σήμερα, αρθρογραφώντας, με την παρουσία μου στο ΟΑΚΑ στον αγώνα ΑΕΚ-SKODA Ξάνθη, ότι θα ήταν καλύτερο πριν γράψουν, να ψάξουν, όπως άλλωστε ορίζει και η βασική αρχή του επαγγέλματος τους: άρθρο 1- Καταστατικό ΕΣΗΕΑ: ''Να ερευνά προκαταβολικά, με αίσθημα ευθύνης και με επίγνωση των συνεπειών, την ακρίβεια της πληροφορίας ή της είδησης που πρόκειται να μεταδώσει''

Επιφυλάσσομαι λοιπόν κάθε νόμιμου δικαιώματος για τη συκοφαντική επίθεση που δέχτηκα σήμερα, γνωρίζοντας πλέον πολύ καλά από πού ξεκινά και τι εξυπηρετεί.

Τάκης Κανελλόπουλος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου